Opal

Opal

Incepand cu data de 23.08.2024, cina se va servi inregim A la carte si Set Meniu Fix. Ora check in : 18:00 Ora check out: 12.00 Localizare Hotelul Opal este situat in partea nordica a peninsulei Cap Aurora fiind amplasat pe faleza din statiune, la 50 de metri de plaja. Zona este pitoreasca, mai ales datorita reliefului spectaculos si a pozitionarii intre padurea Comorova si mare.  Distante - 5 km de centrul orasului Mangalia - 43 km de centrul orasului Constanta - 50 m de plaja Puncte de interes - Hipodromul de la Mangalia- Edificul Bizantin din Mangalia - Moscheea Esmahan din Mangalia - Muzeul de Istorie si Arheologie Mangalia - Muzeul Marinei Mangalia - Portul Turistic Mangalia Facilitati In cadrul complexului sunteti asteptati la Restaurantul Opal, cu meniu international si preparate delicioase servite intr-o atmosfera relaxanta atat in interior (360 locuri) cat si pe cele 2 terase cu vedere spre mare (120 locuri).  Turistii mai beneficiaza de coffee lounge, 4 sali de conferinta, teren de tenis (contra cost), parcare privata pazita (120 locuri), Wi-Fi in zonele publice ale hotelului, computer in lobby cu acces gratuit la internet si cu posibilitate de scanare sau copiere, curatatorie/spalatorie (contra cost), camera pentru pastrarea bagajelor, receptie 24/24, transfer de la/la aeroport/gara (contra cost). Facilitati copii - loc de joaca pentru copii Camere Hotelul are un total de 216 camere, dintre care 150 cu vedere la mare si 15 apartamente.                                                                                                                                                              Tipuri camera Camera dubla standard Toate spatiile noastre de cazare beneficiaza de aceleasi facilitati si au baie proprie cu dus sau cada. Camerele de la etajele superioare, cu doua paturi sau un pat matrimonial, sunt decorate in nuante placute de albastru, galben, maro, bej sau cires si ofera o priveliste panoramica deosebita spre mare sau spre gradina. Camerele de la etajele inferioare au un decor simplu dar futurist fiind proiectate de un designer renumit si sunt mobilate cu piese in nuante de zebrano. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare intr-un spatiu intim dupa o zi torida. Camera dubla superior Camerele de la etajele superioare, cu doua paturi sau un pat matrimonial, sunt decorate in nuante placute de albastru, galben, maro, bej sau cires si ofera o priveliste panoramica deosebita spre mare sau spre gradina. Camerele de la etajele inferioare au un decor simplu dar futurist fiind proiectate de un designer renumit si sunt mobilate cu piese in nuante de zebrano. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare intr-un spatiu intim dupa o zi torida. Apartament Pentru cei care prefera mai mult spatiu sau pentru familiile cu 2 copii va oferim posibilitatea cazarii intr-unul din cele 15 apartamente cu vedere spre mare. Fiecare apartament este format dintr-un living cu canapea, un dormitor cu pat matrimonial, baie, dressing room si doua balcoane. Dotari camera Toate spatiile de cazare beneficiaza de aceleasi facilitati si au baie proprie cu dus sau cada, balcon, TV, telefon, aer conditionat, minibar. Cazare. 1.Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.  2. Spatiile de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 19mp ( incluzand baia si balconul ).  Baia dispune de cabina de dus , vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta.  Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece.  3. In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici.  4. Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii.  5. Potrivit procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out) in ziua respectiva.  6. Ora de incepere a zilei hoteliere check-in, este de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei check-out, categoric nu poate fi mai tarziu de ora 12.00.  Tarifele pentru eliberarea tarzie a camerei (late check-out) sunt:  - intre orele 12.00-15.00 - 30% din tariful de receptie;  - intre orele 15.00-18.00 - 50% din tariful de receptie;  - dupa orele 18.00 - 100% din tariful de receptie; Restaurant: Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.07 -02.09.2022 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc la farfuriesau in regim a la carte, insa strict in limita bugetului alocat . Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie.Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala. Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.  Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta. Lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja. Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul primul venit - primul servit, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de paza.  La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere. Conexiunea internet wireless este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maximasolicitare. Politica animale de companie: Accesul in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.) presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companie, conform tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aiba lesa pe suprafata propietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului.  Politica Mini-bar:  Camerele Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini frigidere si temperatura de racire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pastrarii de apa, bauturi racoritoare si bauturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sanatatea in pericol, prin consumul produselor astfel pastrate. De anul acesta Consiliul Municipal Mangalia a introdustaxa de statiune care este 5 lei/pesoana/zi .   Avem rugamintea sa informati turistii(si turistii care audeja o rezervare) despre aceasta taxa suplimentara care va fiachitata la receptia hotelului in ziua cazarii. Suntem in sezonul estival, iar lucrarile de amenajare a plajei si de extindere sunt in plina ascensiune, fapt ce ingreuneaza amenajarea sectorului de plaja atribuit hotelului Opal by the sea*.  Finalizarea amenajarii plajei de catre Administratia Apelor Romane este incerta.  Va tinem la curent cu toate informatiile legate de sectorul de plaja de care apartine hotel Opal by the sea*.
CAZARE
de la
EUR2418EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Opal by the Sea

Opal by the Sea

la 50 m de plaja vezi hotelul pe harta
Localizare: Hotel Opal 3*** Jupiter a Cap Aurora este situat pe faleza, langa Hotel California, la doar 50 de metri de plaja CAZARE: 1.       Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente. 2.       Spatiile de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 18mp ( incluzand baia si balconul). Baia dispune de cabina de dus , vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece. 3.       In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. 4.       Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii. 5.       Potrivit procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out) in ziua respectiva. 6.       Ora de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Tarifele pentru eliberarea tarzie a camerei (aLate Check-outa) sunt: - intre orele 12.00-15.00 a 30% din tariful de receptie; - intre orele 15.00-18.00 a 50% din tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie; Tarifele pentru ocuparea mai devreme a camerei (aEarly Check-ina) sunt: -        intre orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie; -        intre orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie; Sunt fara acoperire si numai pe raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude, sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului. Orice solicitare in afara precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au primit garantii ce exced conditiile contractului.  7.       Lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja.  8. Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere. Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule, sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate. Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza 112.  9. Conexiunea internet awirelessa este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maxima solicitare.   RESTAURANT 1.  Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.06 -22.09.2025 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat.  2. Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.  3. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala.  4.Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.  5.Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.  Membrii echipei operationale si ai managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului, iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa, intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe un real si deplin RESPECT RECIPROC. HOTEL   ETIQUETTE a REGULILE CASEI  1.           Politica de acces la mesele incluse (mic dejun si pranz) Purtarea bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE. In perioada de varf de sezon, numrul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia.  2.            Politica cu privire la pstrarea bunurilor de valoare In scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. 1.            Politica siguranta copii Pentru siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori. Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate. 4. Politica animale de companie : Accesul  in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.) presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companiea, conform tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si pentru siguranta Dvs., NU este permis accesul cainilorr la PISCINA! V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SII COPII DUMNEAVOASTR SE POT IMBOLNAVI!  5.            Servirea mesei :. Programul meselor se gaseste la Receptie.. Consumul de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori. 6.           Politica Mini-bar Camerele Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate. 7.           Check-in & Check-out: Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dup sedere si ora de Check-Out (ora 12:00) cazarea turistilor sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat! De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora 12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non-stop pe perioada sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora sosirii dumneavoastr la hotelul nostru. aLate Check-outa si aEarly check-ina  se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate. 8.           Politica Parcare Parcarea este gratuita si o oferim in limita disponibilitatiii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri). V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune la dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcatii masina in zone neconforme (vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu isi asum nici o rspundere in eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS.  9.           Politica spatii Entertainment (distractii) In incinta complexului nostru au acces GRATUIT la  Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM, un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie fcand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani. Complex OPAL by the sea   va pune la dispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le gasiti la Receptie. 10.        Piscina OPAL: PISCINA pentru adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru piscin exterioara. Dusul de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doriti s folositi apa cald pntru ca aceasta s ajung din centrala termic. Piscina are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit. Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii. ACCESUL LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARII PRIMITE DE LA RECEPTIERegulamentul si programul de functionare a piscinei il gasiti la Receptie. FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS! INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITTII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI!  11.            Plaja OPAL TURISTII NOSTRII AU ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE. Turistii nostri au acces la sezlonguri in regim de INCHIRIERE. De la Receptie se d un tiket care trebuie prezentat personalului de la plaj. Sezlongurile se inchiriaz cu saltea, masuta si umbrel. PRETUL DE INCHIRIERE IL GASITI LA RECEPTIE Clientii hotelului OPAL by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie, unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la momentul sosirii.Sezlongurile nu pot fi rezervate la hotel, ci direct la personalul de la plaj, dac exist disponibilitate. Turistii nostri care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri. 12.         &nbs;  Politica sesizri Va informam ca locatia noastr functioneaza dup standarde de operare specifice industriei ospitalitatii, pentru o clasificare de 3***. Angajatii nostri depun toate diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in eventualitatea in care va confruntati  cu diferite probleme in incinta  Complexului, sa va dresati receptiei si sa pastrati un comportament civilizat si un ton de comunicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, Complex OPAL by the sea***, fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta clientela. Personalul nostru va face tot ce este posibil pentru solutionarea eventualelor neplceri. RECLAMATIILE FACUTE DUPA FINALIZAREA SEJURULUI SI CONSUMAREA SERVICIILOR, NU ATRAG DUPA SINE NICI O RASPUNDERE PECUNIARA DIN PARTEA LOCATIEI NOASTRE! Sugestiile sunt bine-venite pentru a imbunatati, de la an la an, experienta Dumneavoastr in locatia noastr!
CAZARE
de la
EUR2454EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii

Rodica

A great option for a journey on a budget - hotel «Rodica» is located in Venus. This hotel is located in the city center. In the morning, have a cup of coffee while looking at the city from the window. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.
CAZARE
de la
EUR2400EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
HOTEL RIO JUPITER

HOTEL RIO JUPITER

Hotelul Rio este situat in Jupiter, la 400 de metri de La Steaguri, si ofera o terasa, un restaurant si vedere la oras. Avand o gradina, hotelul de 3 stele are camere cu aer conditionat si WiFi gratuit, fiecare cu baie privata. Hotelul are camere de familie. Fiecare camera este dotata cu dulap si TV cu ecran plat, iar anumite unitati ale hotelului au balcon. La Hotelul Rio, fiecare camera este dotata cu lenjerie de pat si prosoape. Limbile vorbite la receptie includ engleza si romana. Punctele de interes populare din apropierea unitatii includ plaja Jupiter, Rezervatia de stejari „Stejarii Brumarii” si Paradis Land Neptun. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul International Mihail Kogalniceanu, situat la 64 km de Hotel Rio.
CAZARE
de la
EUR2461EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Rio Jupiter

Hotel Rio Jupiter

HOTEL RIO este situat in sudul litoralului din Romania, la intrarea in statiunea Jupiter - Cap Aurora, la 50 m de plaja si dispune de 39 de camere duble cu 2 paturi, 2 camere single si 18 garsoniere. Va informam ca incepand cu sezonul 2021 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti. Constructie noua, si-a deschis portile in anul 2004, hotel Rio, vine in intampinarea turistilor cu un excelent raport calitate - pret. Acesta are bar de zi, un restaurant cu o capacitate de 100 de locuri, terasa, sala de conferinte cu o capacitate de 96 de locuri si internet. Hotelul accepta animale de companie, talie mica, doar pe parter in limita locurilor disponibile. Tarif 30 ron/ zi MASA: restaurant propriu, mic dejun bufet suedez. Camerele sunt confortabile si indeplinesc toate dotarile necesare clasificarii unui hotel de 3 stele avand mobilier nou modern, baie proprie cu cabina de dus, internet, TV, minibar si telefon. Camerele de la etaj dispun de aer conditionat si balcon. Garsonierele sunt formate din living + dormitor, baie proprie cu dus, TV, minibar, aer conditionat, telefon si balcon. Facilitati copii In camera cu 2 adulti: Copiii 0 - 3 ani beneficiaza de cazare gratuita ( daca nu se solicita pat suplimentar ); Copiii 3 - 5 ani , cazare gratuita daca nu se solicita pat suplimentarvor achita MICUL DEJUN in valoare de 20 de lei / zi Copiii 5-12 ani vor achita 50 lei/zi PATUL SUPLIMENTAR si 20 lei/ zi micul dejun Copiii peste 12 ani sunt considerati adulti si vor achita tarif intreg . Capacitate maxima camera dubla 2 adulti + 2 copii 0 - 5 ani; 2 adulti + 1 copil 5 ani CAZARE IN GARSONIERA Capacitate maxima 3 ADULTI 2 ADULTI + 2 COPII 0 - 12 ANI, cel de-al doilea copil achita micul dejun in valoare de 20 de lei
CAZARE
de la
EUR2588EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Rodica

Rodica

A great option for a journey on a budget - hotel «Rodica» is located in Venus. This hotel is located in the city center. In the morning, have a cup of coffee while looking at the city from the window. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.
CAZARE
de la
EUR3071EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Rodica

Rodica

A great option for a journey on a budget - hotel «Rodica» is located in Venus. This hotel is located in the city center. In the morning, have a cup of coffee while looking at the city from the window. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.
CAZARE
de la
EUR3176EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Rio
CAZARE
de la
EUR3226EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Opal by the Sea

Opal by the Sea

Localizare: Hotel Opal 3*** Jupiter a Cap Aurora este situat pe faleza, langa Hotel California, la doar 50 de metri de plaja CAZARE: 1.       Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente. 2.       Spatiile de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 18mp ( incluzand baia si balconul). Baia dispune de cabina de dus , vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece. 3.       In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. 4.       Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii. 5.       Potrivit procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out) in ziua respectiva. 6.       Ora de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Tarifele pentru eliberarea tarzie a camerei (aLate Check-outa) sunt: - intre orele 12.00-15.00 a 30% din tariful de receptie; - intre orele 15.00-18.00 a 50% din tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie; Tarifele pentru ocuparea mai devreme a camerei (aEarly Check-ina) sunt: -        intre orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie; -        intre orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie; Sunt fara acoperire si numai pe raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude, sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului. Orice solicitare in afara precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au primit garantii ce exced conditiile contractului.  7.       Lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja.  8. Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere. Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule, sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate. Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza 112.  9. Conexiunea internet awirelessa este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maxima solicitare.   RESTAURANT 1.  Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.06 -22.09.2025 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat.  2. Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.  3. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala.  4.Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.  5.Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.  Membrii echipei operationale si ai managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului, iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa, intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe un real si deplin RESPECT RECIPROC. HOTEL   ETIQUETTE a REGULILE CASEI  1.           Politica de acces la mesele incluse (mic dejun si pranz) Purtarea bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE. In perioada de varf de sezon, numrul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia.  2.            Politica cu privire la pstrarea bunurilor de valoare In scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. 1.            Politica siguranta copii Pentru siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori. Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate. 4. Politica animale de companie : Accesul  in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.) presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companiea, conform tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si pentru siguranta Dvs., NU este permis accesul cainilorr la PISCINA! V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SII COPII DUMNEAVOASTR SE POT IMBOLNAVI!  5.            Servirea mesei :. Programul meselor se gaseste la Receptie.. Consumul de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori. 6.           Politica Mini-bar Camerele Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate. 7.           Check-in & Check-out: Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dup sedere si ora de Check-Out (ora 12:00) cazarea turistilor sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat! De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora 12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non-stop pe perioada sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora sosirii dumneavoastr la hotelul nostru. aLate Check-outa si aEarly check-ina  se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate. 8.           Politica Parcare Parcarea este gratuita si o oferim in limita disponibilitatiii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri). V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune la dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcatii masina in zone neconforme (vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu isi asum nici o rspundere in eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS.  9.           Politica spatii Entertainment (distractii) In incinta complexului nostru au acces GRATUIT la  Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM, un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie fcand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani. Complex OPAL by the sea   va pune la dispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le gasiti la Receptie. 10.        Piscina OPAL: PISCINA pentru adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru piscin exterioara. Dusul de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doriti s folositi apa cald pntru ca aceasta s ajung din centrala termic. Piscina are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit. Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii. ACCESUL LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARII PRIMITE DE LA RECEPTIERegulamentul si programul de functionare a piscinei il gasiti la Receptie. FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS! INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITTII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI!  11.            Plaja OPAL TURISTII NOSTRII AU ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE. Turistii nostri au acces la sezlonguri in regim de INCHIRIERE. De la Receptie se d un tiket care trebuie prezentat personalului de la plaj. Sezlongurile se inchiriaz cu saltea, masuta si umbrel. PRETUL DE INCHIRIERE IL GASITI LA RECEPTIE Clientii hotelului OPAL by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie, unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la momentul sosirii.Sezlongurile nu pot fi rezervate la hotel, ci direct la personalul de la plaj, dac exist disponibilitate. Turistii nostri care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri. 12.         &nbs;  Politica sesizri Va informam ca locatia noastr functioneaza dup standarde de operare specifice industriei ospitalitatii, pentru o clasificare de 3***. Angajatii nostri depun toate diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in eventualitatea in care va confruntati  cu diferite probleme in incinta  Complexului, sa va dresati receptiei si sa pastrati un comportament civilizat si un ton de comunicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, Complex OPAL by the sea***, fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta clientela. Personalul nostru va face tot ce este posibil pentru solutionarea eventualelor neplceri. RECLAMATIILE FACUTE DUPA FINALIZAREA SEJURULUI SI CONSUMAREA SERVICIILOR, NU ATRAG DUPA SINE NICI O RASPUNDERE PECUNIARA DIN PARTEA LOCATIEI NOASTRE! Sugestiile sunt bine-venite pentru a imbunatati, de la an la an, experienta Dumneavoastr in locatia noastr!
CAZARE
de la
EUR3676EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Dana

Dana

Want to save money while travelling? It’s easy: hotel «Dana» is located in Cap Aurora. This hotel is located nearby from the city center. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.
CAZARE
de la
EUR3471EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Topaz

Topaz

8.8 booking (fabulos) vezi hotelul pe harta
Localizare: Hotelul este situat pe faleza Statiunii Cap Aurora. Restaurant: Micul dejun - in regim de bufet suedez Dejunul - in regim de bufet suedez.Cina este oferita in regim a-la-carte. Orar cazare: Cazarea incepe la ora 17.00 si eliberarea camerei se efectueaza la ora 11.00. Camere: Toate camerele sunt dotate cu: AC, tv-cablu, wireless, seif, minibar (apa, ceai, cafea), baie cu dus, uscator par, balcon. Descriere: Hotelul este renovat, camerele au mobilier nou, baia este nou renovata, lenjeria noua de o calitate foarte buna cat si prosoapele.Hotel Topaz are piscina belle-view cu sezlonguri oferite gratuit si plaja proprie cu sezlonguri si umbrele oferite gratuit. Facilitati: Parcare auto - gratuit - in limita locurilor disponibile.Plaja proprie cu sezlonguri.Restaurant - terasa.Internet wireless in incinta complexului.Pastrare valori; Camera bagaje.Tarifele nu contin taxa hoteliera. Taxa hoteliera se achita de turisti la cazarea in hotel.
CAZARE
de la
EUR3747EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
CAZARE
de la
EUR4219EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Diamant

Diamant

la 50 m de plaja vezi hotelul pe harta
Localizare: Hotel Diamant 3*** este amplasat in statiunea Cap Aurora, foarte aproape de mare, fiind inconjurat de spatii verzi si gradini colorate. Animale de companie: Nu se primesc animale de companie! Restaurant: Serviciile de masa se practica in sistem de AUTOSERVIRE prin intermediul unui card valoric incarcat electronic la receptie. Suma depusa pe cardul valoric se poate consuma dupa preferinta, pe durata intregului sejur. Descriere - 102 camere duble (twin); restaurant-autoservire, terasa, parcare proprie, bar de zi si piscina. Camere - Balcon, tv, aer conditionat, racitor, baie cu dus, uscator de par. Servicii gratuite Piscina pentru adultiPiscina pentru copiiInternet wirelessSeif la receptieSpatiu de joaca pentru copiiAer conditionatParcareRegulament: Este interzisa: - Folosirea aparatelor electrice pentru prepararea hranei - Primirea in camera a altor persoane, decat cu acordul in prealabil al receptiei - Pastrarea unei sume importante de bani sau a obiectelor de valoare in camera Orar cazare: Cazarea incepe la ora 16.00 iar eliberarea camerei se face pana in ora 12.00. Taxa litoral, impusa de Primaria Mangalia, este 5 lei/zi/persoana, pensionarii si minorii sunt scutiti de aceasta taxa.
CAZARE
de la
EUR3995EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Diamant

Hotel Diamant

HOTEL DIAMANTeste situat la 50 m de plaja si are 102 camere duble (twin). Amplasarea sa intr-un peisaj pitoresc si atmosfera primitoare sunt doar doua dintre aspectele ce va garanteaza un sejur relaxant in Cap Aurora.Va informam ca incepand cu acest sezon se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 care ne-a fost adusa la cunostinta in cursul zilei de 25.01.2021. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti.Dotari si serviciiHotelul pune la dispozitia turistilor: piscina exterioara pentru adulti cu apa mineral-sulfuroasa, piscina pentru copii, spatiu de joaca pentru copii, un restaurant unde puteti savura delicioase mancaruri cu specific romanesc, terasa, internet in zona de receptie, seif la receptie, parcare proprie pazita (contra-cost), dar si jocuri pentru serile lungi de vara (rummy, sah, table, etc.)Hotelul nu primeste animale de companie.MASA:restaurant propriu;Serviciile de masa se practica in sistem AUTOSERVIRE prin intermediul unui card valoric incarcat electronic la receptie. Suma depusa pe cardul valoric se poate consuma dupa preferinta, pe durata intregului sejur.
CAZARE
de la
EUR4260EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Topaz

Hotel Topaz

la 50 m de plaja vezi hotelul pe harta
Situat in stațiunea Cap Aurora, la 50 de metri de Marea Neagră și de plajele sale, hotelul de 2 stele Topaz are camere amenajate clasic, cu aer condiționat și balcon. Conexiunea WiFi este gratuită. Toate camerele Hotelului Topaz sunt luminoase și prevăzute cu frigider, zonă de relaxare și TV. Fiecare cameră este dotată cu baie privată cu duș sau cadă și articole de toaletă. Personalul de la recepție este disponibil nonstop și poate să vă ofere asistență pentru depozitul de bagaje sau serviciul de spălătorie. Parcarea este gratuită. Micul dejun se servește in restaurantul spațios al hotelului, care este specializat in mancăruri romanești. De asemenea, oaspeții pot savura o băutură la bar sau pe terasă. Hotelul Topaz se află la 6 km de stațiunea Mangalia și de gara acesteia. La doar 50 de metri se găsește un teren de tenis.
CAZARE
de la
EUR4876EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Opal

Opal

Hotel Opal by the sea*** oferă o gamă variată de facilități pentru a asigura o experiență plăcută oaspeților săi. Cu 218 camere duble/twin, inclusiv 100 camere Standard, 98 camere SUPERIOARE complet renovate, 20 camere Executive și 17 apartamente cu vedere spre mare, hotelul se dovedește a fi o alegere excelentă pentru familii și cupluri. Oaspeții pot beneficia de un teren de tenis, loc de joacă pentru copii și un Kids-club, toate în aer liber, asigurând distracție și relaxare pentru întreaga familie. Camerele sunt dotate cu facilități moderne, inclusiv televizoare LCD full HD, uscătoare de păr și băi renovate. Camerele Duble Superioare oferă o priveliște panoramică spre Marea Neagră sau pădurea Comorova, iar apartamentele sunt ideale pentru familii, având un living, dormitor și două balcoane. Designul modern și confortul sunt priorități în fiecare cameră, asigurând un sejur plăcut. În apropierea hotelului, oaspeții pot explora atracțiile naturale ale stațiunii Cap-Aurora, precum plajele cu nisip fin și pădurile din jur. Zona este perfectă pentru plimbări relaxante și activități în aer liber, oferind oaspeților oportunități de a se bucura de frumusețea naturii. Restaurantul Opal by the sea***, cu o capacitate de 360 de locuri, oferă mese în sistem bufet suedez, cu preparate tradiționale și internaționale. Terasele cu vedere la mare sunt ideale pentru a savura un prânz sau o cină în aer liber, în timp ce se bucură de peisajul spectaculos. Meniul a la carte include preparate de tip Bistro și pizza coaptă la cuptor cu lemne, toate într-un decor plin de verdeață, asigurând o experiență culinară de neuitat.
CAZARE
de la
EUR5749EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Turquoise

Hotel Turquoise

A very nice place to stay for a reasonable price - hotel «Hotel Turquoise» is located in Venus. This hotel is located in the center of the city. In the morning, have a cup of coffee while looking at the city from the window. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.
CAZARE
de la
EUR5157EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Topaz

Hotel Topaz

INFORMATII GENERALE Renovat integral in anul 2023 hotelul Topaz 4****, este situat pe promenada statiunii Cap Aurora. FACILITATI UNITATE Dotari generale: parcare gratuita, in limita locurilor disponibile, 2 lifturi, restaurant, terasa, internet wireless, pastrare valori, camera bagaje, piscina cu sezlonguri si umbrelute, plajaproprie cu beach-bar, dusuri. Surprindem placut oaspetii nostri cu noul loc de joaca exterior pentru copii. DESCRIERE CAMERE Nr. camere: 37 Duble 54 Duble Vedere mare 8 Triple : camera dispune de 3 paturi de 1 persoana, dintre care 2 se pot uni; Apartamente Standard: dispun de doua dormitoare cu pat matrimonial; Apartamentele Vedere Mare au suprafata putin mai mare decat cele standard. Dotari camere: aer conditionat, tv, minibar, internet wireless, baie cu dus, uscator de par, balcon. LOCALIZARE HOTEL TOPAZ este situat in statiunea Cap Aurora, la 50 m de plaja. SERVICII MASA Micul dejun si pranzul se asigura in sistem bufet, iar cina a la carte. FACILITATI COPII CAMERA DUBLA- capacitate maxima: 2 adulti si 2 copii: un copil 0- 6 ani+ un copil 0-17 ani APARTAMENT- capacitate maxima: 4 persoane (adulti si copii)
CAZARE
de la
EUR5874EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
TOPAZ cm

TOPAZ cm

Hotelul Topaz 4**** este localizat la doar 50 de metri de plaja cu nisip si sezlonguri proprii, la o plimbare de 5 minute de statiunea Jupiter, cat si 5 minute pana in statiunea Venus. Orasul Mangalia cu Portul Turistic este la o distanta de doar 4 kilometri. Dispune de 92 de camere duble (vedere mare si vedere padure), 8 camere triple si 6 apartamente, toate renovate cu bun gust, confortabil si rafinament. Hotelul are camere cu bai luxoase, spatii comune elegante, piscina exterioara cu belle-view, cu o priveliste impresionanta asupra marii, unde oferim un tratament miraculos si relaxant pentru orice inotator obosit. Restaurantul Topaz este primitor, restaurat in stil modern, cu design interior gandit sa creeze o atmosfera eleganta si reconfortanta pentru servirea mesei, pentru a savura o masa linistita. Hotelul Topaz beneficiaza de parcare gratuita in limita disponibilitatii, piscina exterioara cu belle-view, cu o priveliste impresionanta asupra marii, dusuri, o terasa cu restaurant si acces gratuit la sezlongurile de pe plaja. Camerele sunt dotate cu AC, tv-cablu, wirless, seif, minibar (apa, ceai, cafea), baie cu dus, uscator par, balcon, halat de baie, papuci de casa, telefon, fierbator pentru apa/filtru de cafea. Servicii de masa - optional: - dejun bufet 100 lei/zi/pers. - cina - a la carte Taxele locale se achita la receptie.
CAZARE
de la
EUR5393EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Topaz Cm

Topaz Cm

Hotelul Topaz 4**** este localizat la doar 50 de metri de plaja cu nisip si sezlonguri proprii, la o plimbare de 5 minute de statiunea Jupiter, cat si 5 minute pana in statiunea Venus. Orasul Mangalia cu Portul Turistic este la o distanta de doar 4 kilometri. Dispune de 92 de camere duble (vedere mare si vedere padure), 8 camere triple si 6 apartamente, toate renovate cu bun gust, confortabil si rafinament. Hotelul are camere cu bai luxoase, spatii comune elegante, piscina exterioara cu belle-view, cu o priveliste impresionanta asupra marii, unde oferim un tratament miraculos si relaxant pentru orice inotator obosit. Restaurantul Topaz este primitor, restaurat in stil modern, cu design interior gandit sa creeze o atmosfera eleganta si reconfortanta pentru servirea mesei, pentru a savura o masa linistita. Hotelul Topaz beneficiaza de parcare gratuita in limita disponibilitatii, piscina exterioara cu belle-view, cu o priveliste impresionanta asupra marii, dusuri, o terasa cu restaurant si acces gratuit la sezlongurile de pe plaja. Camerele sunt dotate cu AC, tv-cablu, wirless, seif, minibar (apa, ceai, cafea), baie cu dus, uscator par, balcon, halat de baie, papuci de casa, telefon, fierbator pentru apa/filtru de cafea. Servicii de masa - optional: - dejun bufet 100 lei/zi/pers. - cina - a la carte Taxele locale se achita la receptie.
CAZARE
de la
EUR5881EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii